Anasayfa > oracle, Seminerler > Stajokulu 2011 Oracle Eğitim Sonrası…

Stajokulu 2011 Oracle Eğitim Sonrası…

Merhaba Arkadaşlar,

Stajokulunda 7 Temmuz’da başladığım Oracle seminer serimi 1,5 aylık bir süre sonunda tamamlamış bulunuyorum. Haftada 2’şer saat süre ile sizlerle yaptığım söyleşilerle ORACLE’ı tanımaya çalıştık. Oracle bilmenin bir ayrıcalık olduğunu gördük. Oracle Mimarisi ile başladığımız seminer serimize, veritabanı objelerini uygulamalı tanıyarak devam ettik. Bu sırada DBA kariyeri üzerine sohbetlerimiz oldu. DBA olmak, Oracle DBA olmak üzerine detaylı bilgi paylaşımında bulunduk. Sonra ileri seviye konulara doğru ilerledik. Oracle RAC ne olduğunu, bize ne yarar sağladığı hakkında konuştuk. Veritabanı kilitleri, okuma tutarlılığı hakkında uygulamalı beyin cimnastiği yaptık🙂  ve yedek alma, felaket kurtarma çözümü hakkında bilgi sahibi olduk.

Her ders, bir önceki dersin özetini aktarmaya çalıştım. Günlük hayattan örneklerle mimarimizi aklımızda canlandırmaya çalıştık. Tüm bunların yanında sosyal anlamda da nacizane tecrübelerimi sizlerle paylaşmaya çalıştım. Profesyonel iş hayatında olan bitenden CV hazırlamaya kadar…🙂 Hatta iyi bir konuşmacıda olması gerekenleri bile🙂  Kısa sürede vaktimizi dolu dolu geçirmenin keyfini yaşıyorum🙂

Üniversitede veritabanı dersi alan arkadaşlarımız olmasına rağmen Oracle ile ilk defa tanışan arkadaşlarımız oldu. Bizi bir araya getiren stajokuluna teşekkür ediyorum. Sizinle vakit geçirmem için bana izin veren değerli müdürümede özellikle teşekkür ediyorum.  Oracle dersime ilgi gösteren ve heyecan ile her hafta derse katılan arkadaşlarıma da ayrıca teşekkür etmek istiyorum.

Bu heyecanınızın hiç bitmemesi dileğiyle…

Seminer sunumlarına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Uygulamalı yaptığımız çalışmalar için video görüntülerini sizlerle yakın zamanda paylaşacağım.

OracleArchitecture_Stajokulu

DatabaseObjects_Stajokulu

DisasterRecovery_Stajokulu

  1. 11/08/2011, 9:09 pm

    Biz teşekkür ederiz Talip hocam …

  2. 22/08/2011, 7:00 pm

    😀 ben de Talip hocamız ne zaman verecek sunumları diye bekliyorum her zamanki tam vaktinde paylaşmışsınız ama ben uyuyormuşum. Teşekkür ederiz hocam.

  3. 29/09/2011, 7:41 am

    çok teşekkür ederiz talip hocam 🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

