Anasayfa > Adım Adım Dökümantasyon, Eğitim > “Oracle Database 11g R2 – İleri Veritabanı Yönetimi″ isimli ikinci kitabımı sizlere takdim ediyorum…

“Oracle Database 11g R2 – İleri Veritabanı Yönetimi″ isimli ikinci kitabımı sizlere takdim ediyorum…

 Birinci kitabımla Oracle deryasındaki yolculuğumuza başlamıştık. Veritabanı temel kavramları, veritabanı mimarisi ve donanım kavramları gibi teorik bilgileri öğrendikten sonra Sanallaştırma, Oracle Linux kurulumu, RDBMS kurulumu ve veritabanı oluşturma gibi pratik bilgilerle Oracle deryasında ilerlemeye devam ettik. Birinci kitabımın son bölümünde veritabanı yönetimine giriş yaparak bu deryada gemimizin yelkenlerini açtık. Bu kitabımda ise Oracle deryasında ilerlemeye devam ediyoruz. Veritabanı yöneticilerinin performans izleme, yedek alma, felaket kurtarma, veritabanı güvenliği, sürüm yükseltme gibi önemli görevlerini ayrı bölümler altında ele aldım.

Kitabımda mümkün mertebe Türkçe terminoloji kullanmaya özen gösterdim. Her Türkçe terimin yanına parantez içinde İngilizce terimini de yazarak teknik terminolojiye ısınmamızı sağladım. Öğrenmenin en güzel yöntemi uygulayarak öğrenmektir. Bu düşünce ile ekran görüntülerine ve kod örneklerine önem verdim. Böylece kitabı takip ederek çok rahat uygulama yapabileceksiniz.

Kitap ile ilgili görüş ve önerilerinizin benim için çok kıymetli olduğunu bilmenizi isterim. Görüş ve önerilerinizi e-posta ile talip_hakan_ozturk@hotmail.com adresime iletebilirsiniz.

Kitaplarımdan en iyi şekilde yararlanmanız dileğiyle…

http://www.idefix.com/kitap/oracle-database-11g-r2-ileri-veritabani-yonetimi-talip-hakan-ozturk/tanim.asp?sid=Y6RLXNTFSV6V5T0ZZV0V

Talip Hakan Öztürk

Oracle ACE, 10g/11g OCP

  1. 30/08/2012, 8:16 pm

    Talip Hocam özverili çalışmalarınızı dikkatle takip ediyoruz. Başarılarınızın devamını dilerim. Yeni kitabınız hayırlı olsun.

  2. 31/08/2012, 4:06 am

    Talip xeyirli ugurlu olsun.
    Sizlerin ugurlarina urekden sevinirik.

    Mahir

  3. SİNEM
    31/08/2012, 7:39 am

    TEBRİK EDERİM. DAHA NİCE GÜZEL BAŞARILARA İMZA ATMANI TEMENNİ EDERİZ.

  4. Behlül
    31/08/2012, 6:22 pm

    Tebrik ederim hocam, bilgi ve tecrübelerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkürler.

  5. yunus emre
    05/09/2012, 11:05 am

    hayırlı olsun talip hocam ,ilk kitabı bitireyim ikinciyide alacam inşallah

  6. 06/09/2012, 8:39 pm

    Tebrikler!

  7. 11/09/2012, 1:37 pm

    Tebrik ederim.

  8. Yaşar İSLAM
    19/09/2012, 9:25 am

    Kitabınızı aldım Talip hocam gerçekten çok güzel bir kaynak alır almaz hemen bir sorumun çözümünü buldum.Böyle bir kitap için teşekkür ederiz🙂

  9. 26/09/2012, 4:25 pm

    Xeyirli ugurlu olsun

    Artiq oxumaga baslamisam ))))

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

