Anasayfa > Eğitim, Seminerler > 11 Ekim Perşembe Günü TROUG DAY 2012 ‘de Buluşalım!…

11 Ekim Perşembe Günü TROUG DAY 2012 ‘de Buluşalım!…

11 Ekim perşembe günü Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsünde düzenlenecek TROUG DAY 2012’de sizlerle olacağım.

TROUG Day 2012, Bahçeşehir Üniversitesinde OCM (Oracle Certified Master) ünvanına sahip Syed Jaffar Hussain’in açılış konuşması ile başlayacak  ve 2 paralel oturum olarak gerçekleştirilecek. Oturumlardan birisi Oracle DBA konuları üzerine diğeri ise Oracle Developer konuları üzerine olacak. Bu muhteşem günde “Introduction to RAT and Database Replay” konulu sunum ile sizlerle olacağım. Gün sonunda ACE panelin yapılacağı bu dolu dolu etkinliğe hepinizi bekliyoruz.

11 Ekim perşembe günü buluşmak üzere…

Etkinlik detayı:

http://www.troug.org/?p=278

Etkinlik adresi:

Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsü

Kategoriler:Eğitim, Seminerler Etiketler:
  1. 26/09/2012, 9:21 am

    Etkinlikte kitaplarımızı getirsek imzalar mısınız Talip Bey?

    • 28/09/2012, 8:04 pm

      Elbette🙂

      • 12/10/2012, 7:28 am

        Talip Bey, Etkinliğe geldim fakat sizi rahatsız etmek istemedim. Gerçekten güzel bir etkinlik oldu. Daha önce birçok etkinliğe katıldım, genelde sürekli reklam kokan etkinliklerdi ve pek yararlı bilgi içermiyorlardı. İlk kez katıldığım TROUG DAY’in kalıcı olmasını umuyorum çünkü gerçekten çok faydalı buldum.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

