Anasayfa > Eğitim, Kitaplar > “Oracle Database 11g R2″ isimli kitabımın yeni baskısını sizlere takdim ediyorum…

“Oracle Database 11g R2″ isimli kitabımın yeni baskısını sizlere takdim ediyorum…

“Oracle Database 11g R2″ isimli 1. kitabımın yeni baskısını sizlere takdim ediyorum. oracle11gr2onBu kitabımda ORACLE 11g R2 veritabanının  kurulumundan  konfigürasyonuna, konfigürasyondan yönetimine kadar kapsamlı bir şekilde sizlerle paylaşmak istiyorum. Oracle Veritabanı ile çalışan arkadaşlarım için referans bir kaynak olması ve çalışacak olan arkadaşlarım için de Oracle Veritabanı öğrenim kılavuzu olacak şekilde kitabımı tasarladım.

Her gün kullanım oranı daha da artan ORACLE Veritabanı konusunda bu kitabı yazmamdaki en büyük amacım, Türkçe kaynak sayısını artırmak ve ORACLE konusunda kendini geliştirmek isteyen arkadaşlarıma azıcık da olsa katkıda bulunmaktır. Kitabımda olabildiğince Türkçe terminoloji kullanmaya özen gösterdim.

Öğrenmenin en güzel yöntemi uygulayarak öğrenmedir. Bu düşünce ile özellikle ekran görüntülerine önem verdim. Böylece kitabı takip ederek uygulama yapabileceksiniz.

Kitapla ilgili görüş ve önerileriniz benim için çok kıymetli olduğunu bilmenizi isterim. Görüş ve önerilerinizi e-posta ile talip_hakan_ozturk@hotmail.com adresime iletebilirsiniz.

Oracle Veritabanı 11g R2 kitabımdan en iyi şekilde yararlanmanız dileğiyle…

  1. mehmet yılmaz
    19/04/2015, 1:08 pm

    Yeni başlayan biri için ağır olurmu…

    • 20/04/2015, 11:34 am

      Merhaba,
      Tam tersine bu kitap yeni başlayanlara yöneliktir.

  2. awareş
    07/05/2015, 12:45 am

    hocam ben bu kıtabı bitirdim, ocp sertifikasyonuna hazırlanıyorumsu anda bilginç it ye kaydolmayı dusunuyorum, bu konudaki fikriniz nedir?

  3. 03/09/2015, 2:25 pm

    Hocam 2. cilt ne zaman çıkacak?

  4. Kemal
    19/10/2015, 10:28 am

    Talip Bey merhaba, kitabı satan firmaların web sitelerindeki tanıtımlarda backup ve restore’dan bahsedilmemiş. Kitapta bu bilgiler de var mı acaba? Teşekkürler…

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

